تصاویر گوشی Poco M4 Pro 5G

گوشی Poco M4 Pro 5G (پوکو ام 4 پرو فایو جی) قرار است در نهم ماه نوامبر به بازار عرضه شود. پیش از انتشار سراسری این گوشی، نمای اولیه و جزئیات این گوشی پوکو به بازار درز کرده است.

این گوشی که موفقیتی به نسبت مدل قبلی (Poco M3 Pro 5G) محسوب می شود، دارای طراحی صفحه نمایش hole-punch می باشد.

گوشی Poco M4 Pro 5G شباهت زیادی به Redmi Note 11 دارد

گزارشی از ThePixel.vn (در ویتنام) عکس های اولیه و جزئیاتی در رابطه با این گوشی xiaomi را به اشتراک گذاشته است. بر اساس این گزارش گوشی Poco M4 Pro 5G شباهت زیادی به Redmi Note 11 دارد که اخیرا در چین عرضه شد.

همچنین طبق این گزارش، Poco M4 Pro 5G ممکن است دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی full HD+ IPS LCD با رفرش ریت 90 هرتز باشد. گوشی های سری Redmi Note 11 نیز این ویژگی ها را در خود جای داده اند. 

این گوشی از قرار معلوم دارای چیپست دایمنسیتی 810 می باشد. گوشی Poco M4 Pro 5G گفته شده است که در قالب سه پیکربندی مختلف عرضه گردد.

این پیکربندی ها عبارت از رم 4 گیگ + حافظه داخلی 128 گیگ، رم 6 گیگ + حافظه داخلی 128 گیگ و رم 8 گیگ + حافظه داخلی 128 گیگ می باشد. 

گوشی Poco M4 Pro 5G مجهز به ماژول دوربین دوگانه است

برای تصویر برداری، گوشی Poco M4 Pro 5G ظاهرا به یک ماژول دوربین مستطیلی مجهز شده است. این ماژول که در پشت گوشی می باشد، دارای دوربین دوگانه است.

سیستم دوربین، ممکن است با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید همراه باشد. همچنین روی این ماژول مستطیلی فلش LED به همراه یک لوگوی هوش مصنوعی دیده شده است. 

طراحی hole-punch روی صفحه نمایش گوشی Poco M4 Pro 5G برای عکس ها و فیلم های سلفی به یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین بر اساس این گزارش، گوشی Poco M4 Pro 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت با قابلیت شارژ سریع 33W می باشد.

مشخصاتعنوان
MediaTek Dimensity 810 (پردازنده) Processor
50+8Mp(دوربین عقب) Rear Camera
16Mp (دوربین جلو) Front Camera
4-6-8GB(رام) RAM
128GB(حافظه داخلی) Storage
5000mAh(ظرفیت باتری) Battery Capacity
Android(سیستم عامل) OS

گوشی های کارکرده و دست دوم برند شیائومی | Xiaomi

برای دسترسی به دنیای گوشی های کارکرده و دست دوم در وبسایت گوشیکا روی لینک گوشی های دست دوم شیائومی کلیک کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط