خرید رجیستری پاسپورت شما با بهترین قیمت، پرداخت آنلاین و فوری

کاربرگرامی کد رجیستری پاسپورت شما را با قیمت 450,000 تومان خریداریم. تنها کافیست برای فروش رجیستری پاسپورت از طریق راه های ارتباطی ذیل با کارشناس گوشیکا در ارتباط باشید. اطلاعات کامل شما را دریافت می‌کنیم سپس مبلغ خرید رجیستری پاسپورت شما را در همان لحظه واریز می‌کنیم.

قیمت تعیین شده با بررسی‌هایی که شرکت گوشیکا انجام داده است، بهترین و بالاترین قیمت بازار تا بهار 1403 است.

شرایط لازم برای فروش رجیستری پاسپورت 1403:

از زمان ورود به داخل کشور تنها روز ورود و فردای آن وقت دارید. یعنی تنها رجیستری پاسپورت افرادی را خریداری می‌کنیم که حداکثر از زمان ورود به داخل کشور 30 ساعت سپری شده باشد.

همان طور که میدانید در طول یک سال تعداد دفعاتی که از کشور خارج شده باشید مهم نیست، چون فقط یکبار در طول یکسال امکان رجیستری یک گوشی وجود دارد.

پس اگر در طول یک سال گذشته گوشی رجیستری نکرده‌اید و یا امتیاز کد رجیستری پاسپورت خود را نفروخته‌اید، می‌توانید نسبت به فروش آن اقدام کنید.

اطلاعات لازم جهت فروش کد رجیستری پاسپورت به گوشیکا:

  • تاریخ تولد
  • کد ملی مالک پاسپورت
  • شماره تلفن همراه به نام مالک پاسپورت

برای ارتباط مستقیم با کارشناسان ما از یکی از راه های ارتباطی چت آنلاین، واتساپ یا تلگرام، روبیکا یا ایتا و 09010620406 در تماس باشید. همیشه آنلاین هستیم و در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

شرکت گوشیکا، در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز امکان رجیستری گوشی بدون پاسپورت را نیز فراهم ساخته است، دوستانی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند گوشی خود را رجیستری کنند، میتوانند با کلیک روی رجیستری گوشی بدون پاسپورت از این خدمت نیز بهره‌مند شوند.

rubika-gooshika
روبیکا
eta-gooshika2
ایتا

هر سوالی در زمینه فروش رجیستری پاسپورت دارید، از ما بپرسید

ما همیشه برای خدمت گزاری آماده ایم.

فروش رجیستری پاسپورت امتیاز کد مسافری با بالاترین قیمت