هزینه رجیستری گوشی مسافری با پاسپورت

در چند سال گذشته، هزینه رجیستری گوشی یکی از سوالات پرکاربرد در بازار موبایل ایران بوده است. با ایجاد قانون رجیستری برای گوشی های وارد شده به کشور، برای اینکه بتوان از آنتن گوشی و سیمکارت داخلش استفاده کنید، باید هزینه ای را بابت ثبت و رجیستری به حساب گمرک پرداخت شود.

چه گوشی هایی را میتوان رجیستر کرد؟

گوشی های مسافری یا خریداری شده ای که آنتن آنها قطع شده، یا هنگام ورود به کشور در فرودگاه یا مرز زمینی نتوانسته اید رجیستر کنید و یا گوشی بدون رجیستر خریداری کرده اید، میتوانند رجیستر شوند.

هزینه رجیستری آیفون 14 و سایر مدل های آیفون چنده؟

این سوالی است که روزانه صدها بار از گوشیکا پرسیده میشود، که هزینه رجیستری گوشی های آیفون، سامسونگ، شیائومی ، هواوی و… چنده.

به همین دلیل وبسایت گوشیکا برای احترام به سوالات مردم عزیز، راه های ارتباطی از طریق چت آنلاین، شماره تماس، واتساپ و تلگرام را برای شما عزیزان فراهم کرده ، تا بتوانید به راحتی و به صورت کاملا رایگان هزینه رجیستری گوشی موبایل خود را بپرسید و پاسخ آن را از کارشناسان مجرب گوشیکا دریافت کنید.

همچنین اگر میخواهید علاوه بر اعلام هزینه رجیستری گوشی، موبایل خود را با قیمتی کاملا منصفانه و زیر قیمت بازار رجیستر کنید، میتوانید به صفحه خدمات رجیستری موبایل مراجعه بفرمایید.

برای محاسبه هزینه رجیستری میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام بفرمایید: