از طریق چت آنلاین و گروه تلگرامی، محاسبه قیمت گوشی دست دوم شما انجام می‌شود!

توجه: تا اطلاع ثانویه قیمت گذاری انجام نمیشود. از صبوری شما سپاسگزاریم.

قیمت گذاری گوشی دست دوم و کارکرده به دو صورت انجام می شود.

  1. از طریق گروه تلگرام
  2. از طریق چت آنلاین،

قیمت گذاری گوشی دست دوم از طریق گروه تلگرامی گوشیکا کاملا رایگان

برای محاسبه قیمت گوشی کارکرده شما، گوشیکا گروه تلگرامی راه اندازی کرده است که در آن به صورت کاملا رایگان، قیمت گذاری گوشی موبایل شما انجام میشود. این محاسبه قیمت، توسط کارشناسان مجرب انجام میشود. برای این امر بایستی که شما روی دکمه زیر کلیک کرده و در گروه تلگرام عضو شوید، و سپس مدل و مشخصات گوشیتون رو در قالب یک پیام به گروه بفرستید و تمام. حالا منتظر پاسخ کارشناسان باشید که در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

محاسبه آنلاین قیمت گوشی دست دوم در چت آنلاین

راه دیگری که میتوانید قیمت گوشی خودتان را محاسبه کنید، چت آنلاین می باشد. اما برای قیمت گزاری در چت آنلاین، نیازمند به پرداخت 5 هزار تومان می باشد. که پس از پرداخت، مشخصات گوشی، و رسید پرداخت را در چت آنلاین ارسال میکنید. و منتظر پاسخ کارشناسان خواهید بود. برای دسترسی به چت آنلاین، در پایین این صفحه سمت راست، آیکونی زرد رنگ وجود دارد، که اگر روی آن کلیک کنید، صفحه چت ظاهر می شود.

برندهای قیمت گذاری
سامسونگ شیائومی آیفون هواوی نوکیا

تعداد قیمت گذاری های انجام شده:

12262
کیفیت:
4.5/5

یکی دیگر از خدمات مهم گوشیکا، انجام رجیستری گوشی بدون پاسپورت است. اگر گوشی وارد کشور کرده‌اید و یا گوشی بدون رجیستری خریداری کرده‌اید و بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اید آنرا رجیستری کنید، اصلا نگران نباشید فقط کافیه روی رجیستری گوشی بدون پاسپورت کلیک کنید و 100% تضمینی، قانونی و آنلاین رجیستری گوشی خود را در گوشیکا انجام دهید.

همچنین دوستان عزیزی که کمتر از یک ماه است وارد کشور شده اند و در طول یک ساله گذشته گوشی مسافری رجیستری نکرده‌اند یا کد رجیستری پاسپورت خود را نفروخته‌اند، جهت فروش به گوشیکا با بهترین قیمت روی دکمه فروش رجیستری پاسپورت کلیک کنید.