توافق نامه کاربری

به گوشیکا خوش آمدید. شما ضمن استفاده از گوشیکا (شامل gooshika.com و سایر سایت‏ها، خدمات و ابزارهای مرتبط با آن)، موافقت خود را با شرایط و تعهد به انجام مفاد توافق‏نامه ‏ای که تعیین شده، به شرح زیر اعلام کرده‏ اید.

پیش از اینکه عضو گوشیکا شوید یا از خدمات و ابزار سایت گوشیکا استفاده کنید، لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‏نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‏نامه کاربری، شما پذیرفته ‏اید هر زمان که از سایت‏ها و خدمات گوشیکا، یا از ابزارهایی که در دسترس کابران قرار داده شده تا با آن از خدمات سایت‏ گوشیکا بهره‏ مند شوند، استفاده کنید، مفاد توافق‏نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‏الاجر است.

استفاده از گوشیکا

قرارداد و توافق نامه کاربری گوشیکا بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است.

با ارسال یک آگهی در سایت گوشیکا، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن و بررسی صحت و مطابقت آن با قوانین و یا اخلاق حسنه و عرف اسلامی به عهده شما خواهد بود، و در ضمن، شما پیشاپیش موافقت خود را با شرایط عنوان شده در زیر اعلام کرده‏ اید: هنگامی که یک آیتم را در سایت گوشیکا وارد می‏کنید، فهرست‏ های شما به سایت‏ گوشیکا ارسال می‏شود. فهرست شما ممکن است بر اساس حروف کلیدی یا دسته‏ بندی برای چند ساعت قابل جستجو نباشد (یا بعضی مواقع تا 24 ساعت)، بنابراین گوشیکا نمی‏تواند مدت زمان دقیق فهرست‏ بندی را تعیین و تضمین کند. فهرست‏ بندی شما در نتایج جستجو نمایش داده می‏شود و نتایج آن، بستگی به فاکتورهای مشخص شامل فرمت فهرست ‏بندی، عنوان، زمان، کلمات کلیدی، قیمت و غیره دارد.

تا زمانی که از سایت‏ها، خدمات و ابزارهای گوشیکا استفاده می‏کنید، نمی‏توانید:

آگهی‏ هایی که مرتبط با

کالا و خدمات غیرمجاز

عدم رعایت قانون، اخلال در حقوق شخص ثالث و یا سیاست‏های گوشیکا

  و یا مخالف با قوانین موضوعه و یا اخلاق حسنه و عرف اسلام باشد درج کنید.

موارد ممنوعیت و یا محدودیت استفاده از گوشیکا

بدون ایجاد محدودیت در روش‏های برخورد در حیطه قانون و اختیارات اداره این سایت، در صورتی که به این نتیجه برسیم که کاربری مشکل ایجاد می‏کند یا الزامات قانونی خود را زیر پا می‏گذارد، به حقوق معنوی و یا قانونی شخص ثالث تجاوز می‏کند، یا نسبت به تعهدات خود و نفس سیاست‏های ما متناقض عمل می‏کند، می‏توانیم خدمات و حساب کاربردی کاربر را محدود کنیم، به تعلیق درآوریم و یا آن را مسدود کنیم، به گونه ‏ای که از دسترسی وی به سایت‏ها و دیگر مضامین، خدمات و ابزارهایمان ممانعت به عمل آورده، به تأخیر بیاندازیم یا مضامین او را حذف کنیم، همچنین به منظور جلوگیری از ورود کاربر به سایت و دور نگه داشتن او از فضای سایت، اقدامات لازم فنی و قانونی انجام می‏شود. به علاوه، ممکن است، در شرایط مناسب و به صلاحدید خودمان، اکانت‏های کاربرانی را که نسبت به حقوق معنوی و قانونی شخص ثالث تخطی کرده و این عمل را تکرار کنند، به حالت تعلیق در آوریم و یا مسدود کنیم. ما همچنین حق لغو کردن اکانت های تأیید نشده یا اکانت هایی که برای مدت طولانی فعال نبودند، بهبود، ویرایش یا توقف فعالیت سایت‏ها، خدمات و ابزارهای گوشیکا را نزد خود محفوظ نگه می‏داریم. لذا ضمن قرارداد حاضر و عقد خارج لازم کاربر به ما وکالت با اسقاط حق عزل اعطاء کرده، تا بنا به تشخیص ما، هر یک از موارد بیان شده در بالا اعمال شود و حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب کند.

شما موافقت کرده ‏اید و تعهد داده‏ اید که از روبات، اسپایدر، اسکریپر یا سایر وسایل اتوماتیک جهت دسترسی به سایت به هر دلیلی و یا قصدی بدون دریافت مجوز صریح و کتبی ما استفاده نکنید.

همچنین شما موافقت کرده و تعهد داده اید تا موارد زیر را انجام ندهید:

هر عملی (به صلاحدید خودمان) که تحمیل کند یا ممکن است بی دلیل، ناخواسته یا بطور نامناسب فشار زیادی را به زیرساختار سازمان ما تحمیل کند.

کپی، خلق مجدد، ویرایش، ساختن کارهای بدلی و نشئت گرفته از آن، توزیع کردن، یا نمایش عمومی هر مضمونی (به جز برای اطلاع شما) از سایت‏ها، بدون اینکه از پیش، مجوز صریح و مکتوب گوشیکا و یا شخص ثالث مربوطه را دریافت کرده باشید

ایجاد مزاحمت یا تلاش برای ایجاد مزاحمت در فعالیت سایت‏ها، خدمات یا ابزارها، یا هرگونه فعالیتی که در ارتباط با اداره کردن سایت‏ها، خدمات یا ابزارها باشد

محدودیت نکات قابل توجه در میزان مسئولیت‏های گوشیکا

گوشیکا در قبال محتوا، فعالیت‏ها یا عدم فعالیت‏ها، و آگهی‏ هایی که کاربران در سایت قرار داده‏ اند، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد. شما سایت ما را به عنوان فضایی که به هر کسی این امکان را می‏دهد تا درباره خرید و فروش گوشی های موبایل، در هر زمانی، و از هر جایی تبلیغ کند، خواهید شناخت. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی‏کنیم. ما هیچ کنترلی روی کالای تبلیغ شده از هیچ نظر، اعم از کیفیت و استاندارد و رعایت قوانین گمرکی و غیره و نیز درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در آگهی به آن‏ها اشاره شده، و واقعیت یا صحت مضامین یا آگهی‏ های کاربران نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است. این سایت صرفاً محلی برای درج آگهی‏ ها است.

ممکن است لینک‏هایی از طریق سایت‏ گوشیکا به سایت‏ها و یا مضامین و یا فایل‏هایی که در کنترل گوشیکا نیستند، از سوی شخص ثالث در اختیار بینندگان آگهی قرار داده شود. این نوع لینک‏ها صرفاً به منظور معرفی آیتم و به عنوان مرجع در اختیار بینندگان قرار داده شده، و به هیچ وجه به قصد پشتیبانی با صحه گذاشتن بر سایت وابسته یا عملکرد آن نبوده و همچنین حاوی تائیدیه یا ضمانتی مبنی بر صحت اطلاعات عنوان شده در چنین سایت‏هایی نیست. گوشیکا هیچ مسئولیتی در قبال چنین سایت‏ها، فایل‏ها و مضامینی که از طریق لینک‏های قرار داده شده در سایت‏ گوشیکا به آن‏ها دسترسی می یابید، ندارد. به علاوه گوشیکا، به هیچ وجه خدمات یا محصولات ارائه شده در این سایت‏ها یا مضامین چنین خدمات و محصولاتی را که از طریق لینک‏های قرار داده شده در گوشیکا به آن‏ها دسترسی دارید، تضمین نمی‏کند.

ما نمی‏توانیم دسترسی مطمئن و پیوسته به سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای‏مان را ضمانت کنیم؛ چرا که عملکرد سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای ما، ممکن است در اثر فاکتورهای بیشماری که خارج از کنترل ما هستند، دچار اختلال شود. بنابراین، تا جایی که قانون مجاز دانسته، ما کلیه ضمانت‏ها، مفاد و شرایط ضمنی را مستثنی کرده ‏ایم. ما هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن پول، ضرر و زیان، حسن نیت یا اعتبار، یا هرگونه خسارت خاص، غیرمستقیم یا ناشی از 

 ناتوانی شما – چه مستقیم باشد یا غیر مستقیم – در استفاده از سایت‏ها، خدمات یا ابزارهایمان نمی‏پذیریم.

سیاست حفظ حریم شخصی در مورد چگونگی کاربرد و استفاده از اطلاعات شخصی شما به منظور انجام خدمات در وب‏سایت ‏ها، ابزارها، برنامه ‏ها، و خدمات گوشیکا است. این سیاست، به طور کلی در وب ‏سایت گوشیکا و محتوای این وب ‏سایت، و دیگر وب‏سایت ‏های مرتبط، که این بخش در قسمت پایین صفحه آن‏ها نشان داده شده، به کار برده می‏ شود.

 

با پذیرفتن سیاست حفظ حریم شخصی و شرایط ثبت نام کاربر، شما صراحتاً رضایت خود را با جمع‏ آوری، نگهداری، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی خود، مطابق با آنچه در سیاست حفظ حریم شخصی توضیح داده شده، اعلام می‏ کنید.

مجموعه

شما می‏توانید بدون نیاز به معرفی خود یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی، وارد سایت‏ ما شده و در آن‏ها به جستجو بپردازید. به محض اینکه اطلاعات شخصی خود را به ما ارائه دادید، دیگر برای ما به عنوان کاربر ناشناس شناخته نمی‏شوید. اگر تمایل داشتید که اطلاعات شخصیتان را عنوان کرده و در اختیار ما قرار دهید، در این صورت شما موافقت خود را با انتقال و ذخیره این اطلاعات در سرورهای ما که در داخل کشور واقع شده، اعلام کرده ‏اید.

ما ممکن است اطلاعات زیر را جمع‏ آوری و ذخیره کنیم:

نشانی پست الکترونیکی، شماره تلفن، اطلاعات تماس، و (با توجه به خدمات استفاده شده) در بعضی مواقع، اطلاعات مالی، مانند شماره کارت اعتباری یا شماره حساب بانکی

اطلاعات معاملات بر اساس فعالیت‏های انجام گرفته در سایت‏ها (مانند مزایده، خرید، فروش، مورد یا مضمونی که خلق کردید یا به نحوی مرتبط با اکانت شماست)

مکاتبات از طریق سایت‏ ما و یا مکاتباتی که به سایت ما ارسال شده است

اطلاعات دیگری از معاملات و تبادلات شما با سایت، خدمات، مضامین و تبلیغات ما، شامل شناسه دستگاه، رایانه و اطلاعات اتصال، آمار بازدیدهای صورت گرفته از صفحات، ترافیک به  و از سایت‏ها، اطلاعات آگهی‏ ها، آدرس IP و اطلاعات استاندارد ورود به سایت

اطلاعات بیشتری که از شما درخواست می‏شود تا با ارائه آنها، شناسه خود را مجاز کنید یا در صورتی که به این نتیجه برسیم که عملکرد شما محل سیاست‏های تعیین شده سایت است (برای مثال، ممکن است از شما بخواهیم که برای ما یک ID یا قبض به منظور بررسی نشانی شما ارسال کنید، یا به سؤالات اضافی دیگری به صورت آنلاین پاسخ دهید تا به شناسایی هویت شما یا مالکیت آیتمی که آن را در لیست قرار داده ‏اید، کمک کند)

بازاریابی

ما اطلاعات شخصی را بدون کسب توافق صریح شما، به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی آنها نمی‏ فروشیم یا اجاره نمی‏ دهیم. ممکن است اطلاعات دریافتی را به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود استفاده کنیم.

موارد افشاء اطلاعات شما

بنا به صلاح دید ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی، تقویت سیاست‏هایمان، پاسخ ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده، یا برای حمایت از حقوق، مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم. لذا با آگاهی از این بند، اطلاعات خود را در اختیار این سایت قرار دهید و هرگونه ادعایی در این خصوص غیر مسموع می‏باشد.

اطلاعاتی که شما در گوشیکا به اشتراک گذاشته‏ اید

شماره تماس شما تنها اطلاعاتی است که در گوشیکا قرار میگیرد و آدرس ایمیلتان به هیچ وجه در دید عموم قرار نمی گیرد.

اگر از یک رایانه مشترک یا یک رایانه در کافی نت به سایت ما وصل می‏شوید ، توجه داشته باشید که ممکن است آدرس ایمیل شما و شماره تماستان ،در دسترس نفر بعد از شما که از آن رایانه استفاده می‏کند، قرار گیرد.

نبودن هزرنامه، نرم افزارهای جاسوسی یا کلاهبرداری

ما و کاربران ما، اسپم را تحمل نمی‏کنیم. شما مجاز نیستید که سایر کاربران گوشیکا، حتی کاربری که آیتمی را از شما خریداری کرده، بدون کسب رضایت صریح آنها، به لیست نشانی پستی (ایمیل یا آدرس پستی) اضافه کنید. به منظور گزارش دادن اسپم مربوط به گوشیکا یا ایمیل‏های کلاهبرداری در مورد اینکه به گوشیکا ایمیل بزنید، لطفاً آن ایمیل را به قسمت خدمات مشتری ارسال کنید. شما قانوناً مجاز نیستید از ابزارهای ارتباطی ما برای فرستادن اسپم یا فرستادن مضامینی که محل قرارداد و توافق‏نامه کاربری ماست، استفاده کنید و در صورت استفاده، مسئولیت قانونی آن بر عهده شما خواهد بود.

اقدامات امنیتی

اطلاعات شما در سرورهای ما که در داخل کشور قرار دارد؛ ذخیره شده است. اطلاعات برای ما به عنوان دارایی و سرمایه تلقی می‏شود که باید از آن محافظت کرد و لذا از روش‏ها و ابزار متعددی (رمز گذاری، پسووردها، امنیت فیزیکی و غیره) برای حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و افشاء آنها استفاده می‏شود. اگرچه، همانطور که خودتان هم می‏دانید، شخص ثالث ممکن است به طور غیرقانونی به انتقالات یا ارتباطات خصوصی شما دسترسی پیدا کرده یا آنها را رهگیری کند. همچنین ممکن است سایر کاربران از اطلاعات شخصی شما که از سایت جمع‏ آوری کرده ‏اند، سوء استفاده کنند. بنابراین، اگرچه ما تمام تلاش خود را به کار می‏گیریم تا از حریم خصوصی شما حفاظت کنیم، هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نپذیرفته و شما نیز نباید انتظار داشته باشید، که اطلاعات شخصیتان یا ارتباطات خصوصیتان، همواره محرمانه باقی بماند.

عمومی

ممکن است که سیاست حفظ حریم شخصی را در هر زمانی اصلاح کرده و بهبود ببخشیم. کلیه موارد اصلاح شده به طور خودکار و به محض ارسال بر روی سایت، اجرا خواهد شد و شما پیشاپیش موافقت و تعهد خود را به اجرای این سیاست‏ها اعلام می‏کنید. به علاوه، از طریق مرکز پیام، اطلاع رسانی ‏های لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت.