ماشین های ریش تراش شیائومی به دلیل کارایی و عملکرد بسیار بالا، گزینه مناسبی برای آقایان و جوانانی است که به آراستگی خود اهمیت می دهند. همچنین امروزه مدل های متنوعی از این برند در بازار موجود است که در ادامه به بررسی ویژگی های کلی آنها می پردازیم.

بررسی ریش تراش شیائومی

ویژگی های ریش تراش شیائومی

1. طراحی زیبا و منحصر به فرد

یکی از ویژگی های بارز ریش تراش های شیائومی، منحصر به فرد بودن آن به دلیل خلاقیت در ساخت و امکانات پیشرفته دستگاه می باشد. جنس بدنه اغلب ریش تراش های این برند ترکیبی از پلاستیک مقاوم (ABS) و فلز ضد زنگ است؛ علاوه بر این هنگام در دست گرفتن این مدل ریش تراش متوجه طراحی ارگونومیک و استاندارد آن خواهید شد. همچنین برخی از مدل های ریش تراش دارای استاندارد IPX7 بوده که در این صورت می توانید در حمام نیز صورت خود را اصلاح کنید. برخی مدل های دیگر نیز دارای سری های قابل شستشو هستند که به راحتی از بدنه جدا شده و می توانید با یک برس قسمت هایی که به راحتی در دسترس نیست را تمیز کنید. بنابراین در هنگام خرید به این ویژگی توجه کنید.

2. قابلیت چرخش تا 360 درجه

یکی از ملاک های انتخاب ریش تراش های شیائومی، قابلیت چرخش آنها می باشد. در مدل های قدیمی ریش تراش، امکان خراشیده شدن پوست صورت و کشیده شدن تارهای ریش بین تیغه های ریش تراش بسیار اتفاق می افتاد. اما ریش تراش های برند شیائومی با طراحی چرخش 360 درجه و فناوری سه بعدی با تیغه های تیز، به این چالش ها پایان داد. برخی از مدل های ریش تراش شیائومی چون PINGING ES3 3D و MSN M3 دارای این قابلیت می باشد و می توانید احساس خوب را تجربه کنید. همچنین این دستگاه ها دارای سیستم تعلیق بوده و از ایجاد زخم و جراحت در حین اصلاح صورت جلوگیری می کند.

3. برخورداری از موتور با قدرت بالا

نحوه عملکرد ریش تراش پس از تیز بودن تیغه ها به قدرت موتور بستگی دارد. موتورهای تعبیه شده در انواع ریش تراش های شیائومی از قدرت بالا، صدا و لرزش کم برخوردارند. همچنین نویز ایجاد شده توسط این دستگاه ها کمتر از 70 دسی بل تخمین زده شده است. از دیگر ویژگی های این موتورها قابلیت تغییر سرعت است که ممکن است برخی از آنها دارای یک حالت سرعت باشند. ناگفته نماند ریش تراش هایی که دارای سیستم تعلیق می باشند از خارش و حساسیت های پوستی در صورت نیز می کاهند.

4. برخورداری از قفل مسافرتی

آراسته بودن چهره نه تنها در روزهای عادی بلکه در مسافرت نیز حساسیت بالاتری خواهد داشت. همچنین حمل ریش تراش ها با توجه به وزن و ابعادی که دارند ممکن است کار دشواری باشد. اما برند شیائومی این مشکل را برای افرادی که اکثر روزهای سال در حال مسافرت هستند، حل کرده است. برخی از ریش تراش های شیائومی علاوه بر ابعاد و اندازه کوچک دارای قفل مسافرتی نیز هستند. این قابلیت باعث می شود که در هنگام قرار دادن ریش تراش درون چمدان، روشن نشده و باعث خسارت نشود.

5. میزان ماندگاری شارژ

می توان گفت اغلب ریش تراش های این برند دارای باتری داخلی بوده و تنها برخی از مدل های آن توسط جریان مستقیم برق شارژ می شوند. در واقع می توانید با یکبار شارژ کردن باتری تا چند بار از این دستگاه برای اصلاح صورت خود استفاده کنید. برخی از مدل های ریش تراش شیائومی علاوه بر قابلیت ضد آب بودن دارای صفحه نمایشگر بر روی بدنه می باشد که شما را از وضعیت شارژ باتری مطلع می کند. گفته می شود دامنه شارژ باتری های ریش تراش بین 60 تا 150 دقیقه است که در برخی موارد این میزان تا 90 دقیقه می رسد. در شرایط اضطراری که باتری دستگاه خالی شده است می توانید با شارژ کردن چند دقیقه بین یک تا دو بار صورت خود را اصلاح کنید. به عنوان مثال ریش تراش ENCHEN مدل Boost قابلیت شارژ سریع داشته و بین 60 تا 90 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. پس از این مرحله به سیستم شارژ قطره ای هوشمند تبدیل شده و قادر به شارژ دستگاه در 90 دقیقه می باشد. بنابراین با یک ساعت شارژ این ریش تراش می توانید به مدت 80 دقیقه از آن استفاده کنید.

بررسی ریش تراش شیائومی

6. دارا بودن تیغه های سه بعدی

از دیگر ویژگی های ریش تراش های شیائومی سه تیغه بودن آنها است. وجود این سه تیغه های دایره ای شکل باعث افزایش انعطاف کار در حین اصلاح و زدودن کامل موهای صورت می شود. همچنین عملکرد این تیغه ها به گونه ای است که در اثر برخورد با زوایای مختلف صورت زخم و جراحت ایجاد نمی کند. فرآیند این دستگاه به این صورت است که همزمان با بلند کردن تار های مو آنها را می تراشد. در صورت حساسیت به صدای بلند موتور دستگاه، نگران نباشید؛ برندهای شیائومی مانند BlackStone در مقایسه با نوع فویلی از صدای کمتری برخوردار است.

قیمت ریش تراش شیائومی

قیمت ریش تراش شیائومی به فاکتورهایی چون برند تولید شده، اندازه و ابعاد، قابلیت چرخش و زاویه ها، سه بعدی بودن، میزان تولید صدا در حین کار، ضد آب و مسافرتی بودن و همچنین قابلیت شارژ و میزان ماندگاری آن بستگی دارد. در واقع هر چقدر تعداد تیغه ها، میزان ماندگاری شارژ افزایش یابد، قیمت دستگاه نیز بیشتر می شود. برخی از ماشین های ریش تراش نیز دارای بسته بندی زیبا به همراه سری محافظ تیغه ها، برس کوچک و کابل شارژ تایپ سی و دفترچه راهنمای کاغذی جهت استفاده درست از دستگاه می باشد.

خرید ریش تراش شیائومی

خرید ماشین اصلاح صورت یک انتخاب بسیار حساس است که در صورت هرگونه اشتباه ممکن است ریش تراش تقلبی و با کیفیت پایین خریداری کنید. بنابراین در هنگام خرید به برند تولید شده و قابلیت های دستگاه بسیار توجه کنید. همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صورت خود را در حمام اصلاح می کنید، دستگاهی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و دارای استاندارد IPX7 باشد. بهتر است این محصولات را از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری کنید تا انتخاب درست و ماندگار داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *